Jak nakupovat
Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat.
Krok č.1
Výběr produktu a vložení do košíku.
Krok č.2
Přechod do košíku.
Krok č.3
Souhrn položek košíku a místo pro vložení slevového kupónu, pokud jej máte.
Krok č.4
1- Výběr dopravce, nebo osobního vyzvednutí.
2- Výběr způsobu platby.
Krok č.5
Prostor pro vepsání doručovací a fakturační adresy a finální odeslání objednávky.
HOTOVO.
Detailní popis procesu nákupu na stránce www.alum.cz
1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
- Fulltextem- název zboží zadejte do políčka vyhledávání na horní liště a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
- Podle typu produktu- výběrem v horizontálním menu
Nejste si jistí, vhodnou volbou zboží pro vaše blízké nebo nevíte jak jej objednat? Kontaktujte nás e-mailem: info@alum.cz – poradíme Vám!
2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, dostupnost, kód produktu, podrobný popis, můžete si prohlédnout detailní fotografii atd.
3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (obrázek zboží, název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.
6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy ( Česká pošta, DPD, osobní odběr) a vyberte platbu (Dobírka , Bankovní převod, platby přes platební bránu GoPay). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.
Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".
V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.
7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.
8) ZPŮSOBY PLATBY
1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 40 Kč Kč při dopravě Českou poštou nebo DPD.
2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.
Způsoby platby realizované přes GoPay
Bankovní převod - MojePlatba
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v Komerční bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Komerční banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - MONETA Money Bank
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v MONETA Money Bank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní MONETA Money Bank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - Fio banka
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu ve Fio bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Fio banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - Sberbank
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu ve Sberbank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Sberbank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - Platba 24
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v České spořitelně. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní České spořitelny – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - mPeníze
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v mBank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní mBank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Bankovní převod - ČSOB
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v ČSOB. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní ČSOB – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
PaySec
Konto PaySec je moderní systém pro rychlé a bezpečné nakupování na internetu. Pomocí předplaceného konta ('elektronické peněženky') můžete v reálném čase platit za zakoupené produkty. Nevystavujete přitom své osobní údaje ani číslo kreditní karty žádnému nebezpečí a transakce proběhne online během okamžiku.
Bankovní převod - Era banka
Jedná se o online platbu pro majitele účtu v Era bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka 'Provést platbu' přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Era banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
9) DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR
Ke každé objednávce účtujeme balné a poštovné dle aktuálního ceníku. Přes DPD v časech Vánočních nedoručujeme.
Pozn. uvedené doby dodání platí, pokud je zboží skladem.
Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 16 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.
Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu
U objednávky účtujeme poštovné, které činí 129 Kč.
Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
PPL
PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny (8–18 hod.) nebo v sobotu (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
V den předání vaší zásilky přepravci DPD jste z naší strany informováni SMS a emailem.
V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL
Osobní odběr
Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Mělníku na adrese: alum.cz, Náměstí Karla IV, 276 01 Mělník. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.
Výdejní místa:
www.alum.cz
Náměstí Karla IV
276 01 Mělník
Po – Pá 8:00 – 15:00 hod.
10) ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.
Na šperky vyrobené z obecného kovu, kůže, syntetické kůže, umělé hmoty a textilu poskytujeme záruku v délce 6 měsíců (v souladu s obchodními podmínkami našeho dodavatele).
Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.
Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou maximálně na 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy na email: info@alum.cz, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
V případě výskytu kazů z výroby, při zpracování nebo na materiálu můžete uplatnit záruku do 24 měsíců od data koupě za předpokladu, že šperky byly používány správným způsobem.
Poškození, která vznikají při běžném nošení a přetržení (např. řetízky), špatném zacházení (otlučení, poškrábání), nesprávném používání (koupání se šperky, nošení šperků při namáhavé fyzické práci), nehodou, nedbalostí, nezdařilým pokusem o opravu, chemickým poškozením ( nastříknutí parfému, laku na vlasy), poškození živly jako jsou voda, oheň, blesk, nebo jiný elektrický výboj jsou vyjmuta ze záruky.
Pokud dané situace nastanou, šperky Vám samozřejmě rádi opravíme, ale za finanční poplatek.
Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Zde najdete formulář. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.
Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.
Záruční list
Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.
UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu. Alum.cz - Náměstí Karla IV 200, 276 01 Mělník
Adresa pro uplatnění reklamace: Alum.cz – Náměstí Karla IV 200, 276 01 Mělník, po příchodu ze zadní části obchodního centra (k nakládací rampě) prosím zavolejte na číslo: 777 745 932
Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: info@alum.cz
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.
Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.
11) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ
Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.
LHŮTA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
- Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
- Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.
JAK POSTUPOVAT
- Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu.
- Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
- Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
- Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: alum.cz - Náměstí Karla IV 200, 276 01 Mělník
VRÁCENÍ PENĚZ
- Proběhne nejdéle do 30 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
- Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
JSME TU PRO VÁS !
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Náš ochotný tým je připraveny Vám pomoci s výběrem a realizací nákupu každý pracovní den od 8-15:00 hod.
Email: info@alum.cz